Header

Followers

Saturday, June 4, 2011

Tanda Tanya???

Orang slalu kata.... Jika pernah di sampuk.... selpas itu kita akn dpt melihat "bnda2 halus"..... tpi sepanjang perjalanan hidup aku... xpnah di sampuk @ rasuk.... ini lah yg di kata kan anugerah yg di beri... tpi aku tidak pernh terpikir akan smua ini... memang aku slalu berada dalam keadaan yg seperti ini.. tpi tidak plak terpikir aku akn menerima anugerah yg sangat berat ini.... mna x nya... imagine la... tgh anda duduk2 di ruang tamu... seseorang yg tidak di kenali menyapa anda... "hai termenung jauh nmpak".... apabila anda menoleh ke arah suara itu... satu jasad yg menyerupai nenek duduk berhadapan anda dn tersenyum.... muka yg berkedut... rambut yg tidak terurus.... yg anda x kenali... itu lah hakikat nya..... Samada anda berada dlm halusinasi atau pn anda dpt melihat ke dunia lgi 1....

Masa aku tidak thu apa... aku berada di kg... aku lepak di ruang tamu di luar di sofa... maklumlah.. just tinggal aku sja di rumh 2... org lain prgi kenduri.... akibat bosan... aku duduk di ats sofa sambil melunjurkan kaki..... mengeluh la aku sorng2 sbb boring... sewaktu aku nk bgun untk kluar rumah... kaki aku tersadung pada bucu sofa... jdi apa lgi... mengeluh la lagi skali... tahan la sakit masa 2... masih lgi di bangku skolh ren... menangis la jgk aku.... sambil teresak2 nangis... terdngar la suara.... "cu.. jgn nangis... cu laki kn... mari tok urut ye"..... aku xthu cmna bleh ckp "sakit tok"... aku biar kn "tok" mengurut.... smpai la terlelap..... bila aku bgun sja... hari dh pn senja... n smua dh blik... dlm keadaan binggung nya aku bgun... lihat kaki aku berbekas2 mcm kne libas ngn rotan.... tpi x sakit... baru aku ingt kejadian ptng itu... aku hanya terdiam dn dalam fikiran aku... siapa "tok" yg mengurut aku tdi... aku bermimpi atau realiti... sbb masa bgun pipi aku memang basah akibat air mata sewaktu menangis.... 

No comments:

Post a Comment