Header

Followers

Thursday, June 23, 2011

Penulis Blog Seram (pengenalan)

Aku  baru ja nie bermula untk menjadi penulis blog yg menulis pengalaman seram aku sendiri..... Memang x sush sbb smua yg aku tulis nie berdasarkan pengalaman... dan klu aku nk reka pn.... maw sakit kepala nk perah otak... jadi dari mereka baik menceritakan kembali pengalaman yg sudh pn sedia ada... lgi senang... dan aku dh pn menghasilkan 22 entry (termasuk yg ini) dan smua nya berdasarkan pengalaman.... ntah la seram ataw x cerita aku nie bila pembaca blog bca pengalaman aku nie.... 

Tapi bukan tujuan asal aku untk menulis cita seram sbnrnya... ini aku tulis untk berkongsikan pengalaman... dan aku nk cri mna la taw yg mungkin ada jgk yg mempunyai anugerah seperti aku nie... jdi bleh la bertukar2 pengalaman... sbb mybe pada aku jgk... aku jgk minat pada sesuatu yg x logik... Mungkin ada jgk yg pikir... aku ni kuat berimaginasi kot... smpai halusinasi tinggi.... hahhaahaha... Jgn risaw sbb aku pn akn jdi pkar pada penyakit2 2 sbb aku jgk beljar tentang psikologi.....

Lgi 1.... aku xpnah mencari bnda2 ini sbnarnya... sbb xda apa yg menarik tentang ini dan aku lebih suka menggangap usikan yg aku dpt 2 hanyalah gangguan syaitan yg kreatif dgn memanipulasikan kepercayaan orag melayu dahulu.... memang klu tnya aku sndri apa yg aku bleh gmbrkan tentang mereka ini... aku pn xbleh nk gmbr kn apa2 sbb... aku hanya dapat merasai kelibat, pergerakkan dan "aura"...... 

Apa yg aku tulis dlm blog nie... smua nya pengalaman aku sndri.. n xda 1 yg aku menambah sbb kwn2 yg ada bersama ngn aku dlm situasi ini pn menjadi pembaca setia blog aku nie n beliau x jemu2 membaca walaupn sudh mengetahui cerita ini dri sejak skolah lgi.... 

No comments:

Post a Comment