Header

Followers

Saturday, June 4, 2011

Gelak Tawa

Penah x di kacaw semasa tdr??? penah... rasa cmna?? menyakitkan ati?? Menakutkan or xde bnde sbb terlampau ngntok???.....


Ini lah pengalaman yg bgi aku menyakitkan ati n seram jgk.... sbb masa ngah tdr... ada satu suara yg mengejutkan aku dri tdr..... memang lantang... suara org bergelak berdekah2... memang rsa menyakitkan ati masa bgun n tercari2 gak mna la dtng suara 2.... apa bila menoleh ke atas.... ada 1 kelibat berbentuk bulat yg hitam dan berbulu... masa 2 bru la rsa seram sejuk... walaupn makhluk 2 berbentuk bulat tnpa ada apa yg menyeram kn... tpi aku rasa memang seram sejuk... meremang bulu roma... memang slalu aku akn merasa cm2 bila ada yg berdekatan... mybe anda jgk dpt rsa cm2.. tpi aku berlainan sbb aku dpt merasa kan aura nya skali...


Benda 2 terus ketawa dan tertawa membuat kn aku menjadi mcm bdk2 yg dlm ketakutan... makin lama makin kuat... jadi aku pn membca 3 Qul.... tpi tetap kuat makhluk 2 tertawa... tpi org ckp... makhluk 2 sama mcm kita... dia pn makhluk tuhan... ada kelemahan... alhamdulillah... apabila aku mengazankan di dalam bilik... benda 2 seperti melayang2... n berubah bentuk menjadi sekor binatang yg berkaki 4..... mungkin kepanasan tdr azan yg aku laungkan... bnda 2 menghilang... walaupn hanya tertawa... tpi aku pn xpasti apa bnda 2... mungkin saja dtng untk mngusik...




Jadi seblum tdr... bca lah doa tdr, 3 Qul, 21 kali bismillah dan ayat kursi... hembus pada badan.. insyllah kita akn di lindungi dri anasir2 luar yg niat tidak elok... Insyllah....


No comments:

Post a Comment