Header

Followers

Sunday, June 5, 2011

Terkejut Pertama Kali...

Buat pertama kali aku mengetahui yg aku dpt mengesan kehadiran makhluk yg lain dunia nya dgn kita tpi makhluk tuhan sama mcm kita.... Penah anda menyuluh lampu suluh di muka anda??? dn melihat nya di cermin??? klu la muka sndri menakutkan... apatah lgi yg aku nmpk masa training silat.... sewaktu tgk kusyuk bermain... aku terasa seperti di pandang oleh sesuatu yg di mna lokasi bnda itu di atas pokok mangga... First time aku dpt thu yg aku dpt merasai benda2 ini aku telah melihat sesuatu yg mnyeram kn di atas dahan pokok....


Muka yg sngt la mngerikan putih mcm di suluh lampu... sedang bertenggek di atas dahan pokok..... aku mnyedari selpas aku merasakan ada sesuatu yg memandang tepat ke arah ku... dan sebaik menoleh... aku tergamam dan xdpt berkata apa2... walaupun menakutkan... tpi perasan terkejut dan ingin thu menyebabkan aku dpt membuatkan "dia" pn terkejut dgn apa yg aku dpt lakukan kerna "dia" pn seperti terkejut..... aku pn pergi bertnya pada yg berpengalaman n boleh di percayai.... aku tnyakan knapa masa aku nmpk bnda 2 die seakan2 terkejut.... di jawap " kerna "dia" pn bru thu yg kau bleh tgk die dgn sambil lalu"..... dgn diam.. aku menelan air liur.... memang menakutkan.... pertama kli melihat bentuk sebenar makhluk itu...


Tapi Alhamdulillah.. "dia" hanya dudk memerhati... tidak melakukan apa2... hanya malam itu saja "dia" ada di situ... Selepas aku mengetahui yg aku di Anugerah kan kebolehan ini... aku hanya dpt mengesan bnde yg di dunia lain di mana ia berada dgn kehendak Yg Maha Pencipta..... insyllah.... so dgn pertama kali ujian yg di uji pada ku memang agak mengejutkan dn x terduga akn dpt melihat wajah yg mengerikan.... sbb sblum ini aku hanya dpt melihat kelibat hitam seperti lembaga..... Inilah di kata kan Anugerah Pancaindra Ke - 6.....


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment